Sep 21, 2009

Då var det måndag igen....

Hej hej!
Hur är det med alla där ute som läser min lilla blogg?
Helgen har varit kanon!!!
Casper fick en jätte fin 1 årsdag och det gör mig så glad :D
Lill killen min fick så fina presenter och det var många här och firade honom!!
TACK TILL ER ALLA <3
Fatta att han blivit 1 år...






Var ner på stan en sväng idag för att kolla påp Polarn & Pyret på en jacka till Casper.
Han fick ett presentkort när han fyllde, men dom har så mkt fina jackor där att jag inte
kunde bestämma mig! Vi går ner och kollar i morgon igen istället!!!
I kväll blir det jobb 16-23
puss å kram

1 comment:

Anonymous said...

förlåt att ja inte kom. jag jobbade heeela helgen!! hade 2 dop på lördagen sen jobba ja 8-20 på söndan, så har inte hunnit tänka. glömde helt bort att ja skulle till dej!! ja är jätte lessen!! kram

SANNA!!

zannski.blogg.se