Sep 14, 2009

Det var en bra 25 årsdag :D

Oj oj fatta att man har levt i 25 år nu!!
Vad tiden går fort.....

Men här kommer lite mera bilder från födelsedagen.
Eller rättare sagt några av presenterna!

Blommor hör ju till...fick 4 fina buketter!
Rosorna med de vita fick jag va mor & far
De andra rosorna av Johans mor & far
Den rosa krukan med rosa blommerna av Carro & Wahlman
Och sista buketten av Jenny, Petra ovh Annso.

En fin partyväska av Emelie & Linda

Ett super gulligt kort :D + present kort på favvo-butiken "interiörhörnan"
av Jenny, Petra & Annso

Ett armband som är just min stil :D Carro & Wahlman

Av min älskling fick jag Pumaskorna med rosa bling-bling
som jag så läääänge velat ha <3
En fin tavla
oxå det fina halsbandet som var med igår!!
*lov u my love*



*Digitalkamera - mor å far
*Pengar- Johans mor å far
*ridbyxor - Håkan
Mazzor av kramar å pussar till er alla som var med å gjorde min 25årsdag till ett minne för livet <3>

No comments: