Sep 26, 2009

lördag 26 september

Då var denna lördag över...
Vad har jag gjort denna dag? Den gick alldeles för fort!!
Men sov ju till jaaa du...kl 12 typ idag det var inte i går det direkt!!
Men kom ju hem från jobbet strax efter 05:00 så det var väl inte så konstigt??
Johan å Casper gick en promenad i morse för att jag skulle få soooova <3

Tog sedan en promenad med Casper till jobbet.
Han tycker det är kul att komma dit och hälsa på..alla är så snälla!!
I dag hade han tur... några av han favvosar var där
Isabell och Sofie <3
Lycklig han blev när Isabell var ut och pratade med han!!
Vi får nog hälsa på Isabell nån dag...det skulle han tycka var skoj :D
Så Isabell...-fika nån dag i veckan lr kväll efter skolan??

Efter lite mat och träffat lite folk så åkte vi ut til stallet!
Där är det oxå kul för Casper att vara hi hi
Det tycker jag oxå!!
Även fast jag inte kan göra så mkt vettigt när Casper är med...men men :D

Blir att vi sover på Sätra i kväll för älskling är ute och roar sig i kväll....
Vill ju inte väcka honom kl 07:00 i morgon bitti ju!
Ska bli så skönt med den nya lägenheten.... ett extra rum med egen ingång :D
Hur nice är inte det??
Längtar som sjutton nu! ÅÅÅ va fint vi ska göra vårat nya hem... kollat in möbler å så som jag vill ha..man kan inte få allt, men en del hi hi
Å Casper får ett eget rum som vi ska inreda <3
Ska bli så fiiiint!
Sen blir det inflyttningsfest:D Nån som vill komma då ??

Casper har sovit ett tag nu så jag ska nog gå och krypa ner under täcket jag oxå!!!

No comments: