Apr 10, 2010

kass jag är....ha ha

Jag är kass på att blogga men det gör jag när jag har tid... men jag är väldigt kass på att knäppa kort nuförtiden :( skärpning med det. Har ju en jätte bra kamera som alltid är med!

Gårdagen spenderade jag med min son, förökte hitta nån att umgås med men gick inge vidare. Men Casper är alltid med, Johan kom hem på em oxå <>

Vi gick in till stan där jag skulle leta efter vantar,men de enda jag hittad var på Stadium men i helt fel stl :( så åker till valbo idag och kollar om dom finns där! hoppas det för det var jätte bra vantar precis sådana jag har letat efter :D Men vi hittade på 3 st vår mössor som kommer bli kanon!

Nya mössor till Casper

På em blev det en promis till Willys!
Skulle handla lite grönsaker till Tacosen.
Casper vart hungrig så han fick en korv, och vet ni vad! Han åt hela hihi

En av de nya mössorna blev invigd :D Visst passa den honom????

No comments: