Apr 15, 2010

Vilken vecka :D


Denna vecka har varit mys-pys och än är den inte slut :D
Har sependerat den med mina älsklingar... bjuder på en bild oxå :D
Dom två killarna gör mitt liv.
Har varit ute å promenerat en del i vårsolen. Men idag gick den i moln...
I dag var vi som sagt tidigare och hälsade på på det nya dagiset!
Herrgården!
Det byggdes ju i augusti och var jäääätte stort och fint.
Fröken som mötte oss och ska ha hand om Casper inskolning var trevlig när vi väl började prata. Men vi gillar ju fröknarna han har nu jätte mkt....
Tänk om vi kunde få ta med oss dom???
Men Casper gillade att det var så stor yttor att vara på!
Han verkade trivas direkt.... :D
Så jag hoppas verkligen att vi gjorde rätt som tacka jag till erbjudande!!
Vi kommer ju att ha 5 minuters promenad!
Det bästa var att dom använder sig av teckenspråk och det är ju kanon för dom kommer Casper kunna prata med sin morbror :D
På måndag kl 18 ska jag dit på föräldrarmöte...det blir mitt första någonsin!!!
Blir ju kul att träffa andra föräldrar och få en uppfattning om vad för sorts människor som kommer vara där!!!
Jag vil ha en nya vagn...hmm
m...den vi har är kanon, men saknar snurr hjulen :D
Vi får se hur det blir!! hihihi
Nu väntar vi på kära mor... ska till köpis :D
pusssss

No comments: