Apr 4, 2010

Vårskor och Didrickson :D



Go´morron där ut :D
Helgen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Kan bara säga att vissa personer gör mig så besviken :( Värst blir det ju för min lille älskling!!!
Men vi har haft det underbart!! :D
Så jag är inte ledsen för det inte.
I går jobbade jag 8-19 och jag säger då det....tiden gick sååååå låååångsamt!!
Men jag var ju pigg när jag kom hem så jag å älskling kunde ha myslördag när Casper somnat
Blev lite ost, kex, jordisar, ananas och nått glass Gredos *mums*
Kollade även på Äntligen midsommar och den var helt oki.
Casper ocg jag gick upp 07:00 idag men vi låter älskling sova vidare....
Jag känner mig pigg och glad så det gör ingenting :D
Suttit och kollat på nätet och hittade skor och Didrickson set till Casper.
Kunde inte låta bli :D
I dag ska vi ha familjedag<>




No comments: