May 21, 2010

Det bästa som finns!

Det bästa som finns är att vara mamma :)
Har världebns underbaraste son. Kan inte fatta att det är sant.
Mitt liv som mamma är helt underbart.

CASPER ÄLSKAR DIG!

Vad ska man skriva hör, vad vill folk veta??
Det finns saker jag vill skriva om men gör det inte!
För jobbigt lixom...
Jag behöver nån jag kan prata av mig lite med, nån som förstår mig och vill lyssna.
Men det är kanske för mkt begärt!!

Nu har Casper somnat. vi kämpar på med astma medicinen även fast det inte är så lätt :(
Men han är duktig min lilla älskling.
Nu sover han och jag väntar på att min stora älskling ska komma hem så vi kan ha det öite mysigt denna frdag kväll :D
PUZZZZZ


1 comment:

Ori Et Amo said...

Hej där!

Mår du dåligt igen?? Tycker du ska ta det på allvar isåfall för då har du mått dåligt länge.

Ta hjälp av en kurator om du inte känner att det finns nån annan. Säkert det bästa alternativet i alla fall så slipper du amatörkommentarer som mina!!!