May 18, 2010

Gossip girl :D


Hej där!
Har verkligen hittat en serie som jag gillar att titta på:)
Det behövs när Johan inte är hemma och Casper sover..hihi
GOSSIP GIRL I Love it

Jag var till barn med Casper igår, fick träffa en kanon bra läkare!!
Men varför ska det ha tagit sådan tid??????
Blir ju galen juuuu.....
Han har astma och nu är han luftrör inflamerade och han behöver kortioson!!!
Tänk om vi hade fått kommit dit direkt.....näääeee utan man ska behöva ha problem flera månader utan att det händer ngt!!!!
Men nu hoppas jag det ska bli skilnad!!!
Min son är ju mitt allt och vill ju att han ska må bra, annars mår jag ju själv dåligt!!!

Periodvis i mitt liv mår jag inge bra, men älskling å våran son finns ju alltid där för mig.
Men varför känns det som att de som borde bry sig inte gör det??
Det kanske är mig det är fel på????
Saknar Carro en massa nu ju.... Annars kan ja ju ringa när det är jobbigt men nu...
KOM HEM NU!!!!!!
PUSSSS



No comments: