May 31, 2010

Kärlek < 3


Jag är så lycklig och har världens bästa pojkvän och son.
Kärleken till dem är obesrivlig. Trots min mun och tand har vi haft en helt underbar helg tillsammans, vad skulle jag göra utan er???
För visst är det en underbar känsla att han nån vid sin sida även när det är jobbigt?
Jag vet att Johan alltid finns där och jag är väl kanske inte världens lättaste person att leva med, men Johan är det bästa som finns.
När han kom in i mitt liv så lärde jag mig vad lycka och kärlek är.....
Sedan kom vårat lilla mirakel <>

Men nu denna vecka tänker jag vara frisk även fast svullnaden inte är borta :(
Har några dagar kvar på pencillinet 5 tror jag.
Får se vad som händer denna dag då vi är lediga. Lär ut till stallet senare å plåstra om min lilla pärla, hon är skadad :(
Hoppas på en date med Jenny och Carro oxå.
¨
xox/M

No comments: