Aug 25, 2010

Höst garderoben uppdaterad :D

Hej!

I går var jag och hämtade ut 2 paket. Bägge var til Casper :P hittar ju ingeting till mig själv ju.

Första paketet var från www.brandos.se

dom passade honom perfekt:) Gissa vad han sa när han hade öppnat paketet??

-Mamma...fina!!


paket 2 var från www.hm.com






dom gröna byxrna hade jag oxå beställt i svarta! Så nu blir han fin i höst/vinter :D
Men jag som hade sagt att jag inte skulle köpa mera kläder för han har ju såååå mkt redan.
Men man kan ju inte låta bli!!!
Har ju köpt massa kläder till han när jag fick lön den 15 :P
Men nu har han en komplett garderob... hi hi
Men ska ju fota honom på Gilmins den 17..vad sjutton ska man ha på då????
pok


1 comment:

kells said...

Skjortan var ju tjusig, den kan väl passa på fotograferingen? :)