Aug 9, 2010

Sommaren mot sitt slut...

Sommaren 2010 går mot sitt slut, känns det som iallafall!!!
Hur hr den varit...jooo...kanon bra :)
Tack vare Casper!
Vad har vi gjort egentligen????
Ingeting känns det som, eller jo träffat massa trevliga människor, lekt, badat...
Å så har vi myst en massa!!!
Världens härligaste son har jag :D

Entligen känns det som att mitt liv är på väg åt rätt håll!
Finns en sak som jag msåte ta tag i, men hoppas det löser sig utan att jag behöver göra något.
Kan ju hoppas på det.
Har ju sagt vad jag tycker, hoppas det går in...

I lördags så vart det fest.
Väldigt nära att jag tänkte skit i allt, men tur att jag inte gjorde det.
Var den roligaste kvällen/natten på länge.
Var nära på att bli lite tokigt...men nu var det tur att det inte gjorde det :P

I dag så har det varit Casper och stalldag :D
Casper har varit super mysig hela dan, han fick vara i Forsby medan jag var i stallet.
Tränade för Tina idag, oj oj crazy häst hihi
Men gick bra på slutet :D

pok

No comments: