Oct 30, 2010

Det bästa jag har

När Casper föddes så började mitt liv som mamma :D
Kan inte säga att jag var förberedd på det, inte planerat direkt!
Hade man frågat mig för 4 år sedan när jag skulle bli mamma hade jag nog svarat efter 30.
Men så blev det inte...
Casper är det bästa som hänt mig och jag älskar den lilla killen så otroligt mycket.
Känslan att vara mamma är obeskrivligt.
Kärleken är så stor!!
Så roligt nu när han börjar prata så mycket.
Han är så duktig, sjunger sånger gör han.
Tänk att jag fick världens underbaraste son..... Casper jag älskar dig!!




Sedan har vi världens underbaraste häst.
Grållan.....
Den kärlek jag känner för denna häst går inte att beskriva.
Hon får mig att må bra, hon får mig att bli glad :D
Hon gör mitt liv komplett.
Jag försöker göra allt för att hon ska må bra.
Nu tror jag faktist att hon gör det.
-i den kondition och form hon är nu har hon aldrig varit.
Dressyr och markarbete klara jag va kanon bra, men när det kommer att hoppa högre hinder så fegar jag tyvärr ur. Det blir mkt mkt bättre men är en bit kvar.
Nu har jag hittat bästa Bella som hjälper mig med hoppningen.
Dom startade idag på pay´n´jump som vi hade på klubben.
70 cm och 90 cm.
Gissa?? Dom nollade bägge så grymt duktiga!!!
Helt otroligt för att vara första tävlingen :D
Så nu kämpar vi på......

Johan Holmqvist är mitt livs kärlek som jag älskar så mycket!
Ibland hinner vi knappt umgås och det gör mig lite lessen.
Men när vi umgås så är allt perfekt.
Så lycklig att jag får leva mitt liv med denna undebara kille!!

Nu ska jag sova.
Ska komma ihåg att ställa klockan.

pusssss

No comments: