Oct 2, 2010

Då var det oktober :D

Hej hej!
Kass jag är på att skriva ha ha
Men kan bjuda på ett litet inlägg nu medans mor å far är ute på promenad med Casper!!
Nu är det oktober och då tycker jag vi kan säga att det är höst!
Så visst kan det bli lite deppigt å så när det är höst. Höstdeprissoner....
Men jag mår så j*vla bra nu :D
Allt fungerar så bra, familjen, hästen,jobbet....kanske skulle behöva träffa mina vänner lite mera!
Men har ju mina stallkompisar :D
Träningen i torsdags gick väl kanske inte så bra ha ha fick tugga grus 2 ggr :(
Lite öm i kroppen än.
Men ibland kan det gå dåligt oxå!! Var mitt fel allt, ingeting var Grållans!!
Men igår tog vi revansh och tränade dressyr :D
Det gick superb!!!

Får se vad som händer resten av denna dag. Ser ut som att jag å Casper komma umgås med mamma å pappa. Johan jobbar och jag är stall ledig.
Är ju jätte fint höstväder ju :D

pussss

No comments: