Sep 25, 2010

Lördag 2010-09-25

Hejsan ni som läser :P

Då var det lördag och helg igen.
Det ser inte ut som att denna helg blir så kul...Casper är sjuk (igen).
Vi får se vad som händer...
Jag jobbar ju hela helg oxå.
Så typiskt att han ska bli dålig. Men vi gör allt för att han ska ha det bra.

Tur att Kelly sköter Grå i helgen. Så då blir det inga problm där.
Fungerar så bra med Kelly :D
Tack för att du finns tjejen. Tar kvällsfodrningen i kväll, du är bäst.
Grå har blivit såååå duktig. Jag är stolt över min lilla tjej.
Dressyren och hoppningen går kanon bra :D
Gäller bara att det håller i sig för mig....då går det.
Men det kommer gå kanon. Funderar på om jag ska se till att hoppa/markarbeta 2 ggr i veckan.
Har ju torsdagarna för Cicci H.
Så kanske ska ta hjälp av Tina typ måndag?? Sen rider jag ju dressyr För Cicci G 1 g i veckan.
Hmmmm...jag funderar!!!
Ska jag nå mitt mål med km den 7 nov så kanske det behövs???

pokonis

No comments: