Sep 3, 2010

Fredag 2010-09-03

Hej svejs!!

Då var det september...Känns som att hösten är här. Blir genast kallare ute.
Men jag har "vår"känslor :P
Kan man ha det nu??
Fast det kanske är höst känslor som jag har??
JAG ÄR SÅÅÅ LYCKLIG!!!
Är jag värd det??? Jajamen....hoppas det håller i sig!!
Har kommit igång att rida ordentligt, båda hoppning och dressyr.
Känns kanon bra.
Har jag gjort något fel?? Näe det har jag inte.
Jag gav chanserna flera gånger...men kanske jag inte var tydlig nog.
Jag vet inte.
Nu får jag visst skiten...men men...jag har sagt som det är!!!
Alltid välkommen tillbaka, skulle inte säga nej.
Men nu vill jag och jag ska :D
Ska kämpa för att få tiden att räcka till till min lilla häst.
Casper kommer alltid först, men jag behöver egen tid och den fördriver jag bäst i stallet.
Johan har börjat förstå hur bra jag mår när jag är i stallet och får rida, mysa med hästen, mocka, träffa å umgås med stallfolket!!

Träningarna för Cicci Hansson är kanon. Känns vérkligen bra :D
Så nu är torsdagarna veckans höjdpunkt!!
På 3 träningar så märker jag sååån skillnad.
Jag känner mig inte rädd längre....
Får lixom en aldrenalinkick av det nu.

I dag så jobbade jag 10-19. Gick bra, men oj oj vad folk det var på em.
10 000
13 000
10 000
oj oj oj!!!!
Det var skönt när klockan slog 19 och jag fick gå hem.
Då kom pappa och Casper och hämtade oss.
Casper var så glad som hade blivit hämtad av morfar på dagis.
Han har längtat efter morfar nu när han har varit borta 1 vecka.

I morgon ska vi till Furuvik så håll tummarna för bra väder!!!

Pokonis

No comments: