Sep 19, 2010

Grattis min älskade son!!

GRATTIS ÄLSKADE CASPER PÅ 2 ÅRSDAGEN!!
ÄLSKAR DIG ÖVERALLT ANNAT...Tack till er alla som var här idag och firade våran 2åringsfödelsedag :D

Han fick den bästa födelsdagen man kan ha!
Det var några flera som skulle komma men inte kom :(
Måste nämna 3 personer som gjorde så att det värmde lite extra i hjärtat
*Jenny
*Maria
*Nattis
Love u girls *pussa*
Kan inte fatta att Casper har blivit 2 år. Tiden går väldigt fort...
Att vara mamma är det bästa som finns. Det går inte att beskriva hur stor kärlek jag känner.
Vid min sida har jag världens underbaraste Johan!
Som alltid finns där och ställer upp (nästan iaf)
Casper är det bästa som finns. Satt och kollade på honom när han hade somnat.
Helt plötsligt fick jag tårar i ögonen av lycka. KÄRLEK!!!!!

No comments: