Sep 17, 2010

Go kväll :D

Då var fredagen den 17 september snart slut...
På söndag fyller Casper 2 år!!
Vad har tiden tagit vägen????
Ska fixa så han får den bäst födelsdagen av dom alla :D Min lilla kille är värd det bästa!!!

I dag har Casper och jag haft en mysdag. Först så var vi bara hem kollad lite på film å tv.
Sen somnade han. Då passade jag på att kolla på 2 st Gossip girl :P
När han vaknade så gjorde vi oss klara att gå ner på Gimlins för fotografering.
Det gick bra (hoppas jag)!!!
Men han är ju alltid fin och glad Casper :D
Efter det så gick vi till Mc och köpte lite mat, gissa om Casper blev glad ner det var ett raket och en boll som leksak!!
Tog bussen hem till mor å far. Lelt lite.
Sedan åkte vi till köpis för att kolla på Caspers present :D
ME LIKE!!
Hoppas Casper blir glad på söndag när han får den.....

Vidare hem till oss för att hämta lite sovsaker. Johan jobbar natt och Casper ska vara med mamma å pappa i morgon så då kan vi ju lika gärna sov här.
Blev bjuden på kina mat, kyckling med ananas är min nya favorit!!
Casper delade med mig och åt mkt :P

Nu sover Casper och jag sitter här.
Vi delar säng i natt...så jag har förberett mig på en lite liten plats ha ha
Han brukar vara duktig på att bre ut sig!!

Hoppträningen i går gick så bra!!
Kan bara säga att jag är så stolt över mig själv och Grållan.
Har verkligen börjat komma över rädslan...nu är det kul att hoppa :D
Ska bara bli lite duktigare...men tror verkligen att vi kommer fixa KM!!
Vad tror ni andra???
Jag vill och jag ska :P
I torsdags fick jag hoppa sist för att Cicci ville höja till mig.
Jag som alltid har varit först!!!!
Om jag är med på KM så har Johan lovat att komma å titta på mig :D

pokonis

No comments: