Sep 15, 2010

Kärlek...

Kass jag är på att uppdatera nuförtiden :(
Men hinns ju inte med.
Livet är fullt av underbara ting nu.
Allt fungerar så bra just nu och jag är så jävla lycklig.
Jag har världens underbaraste familj - Casper och Johan älskar er.
Sen har vi mina underbara föräldrar, bröder, Elin, Martina & Filippa.
Kärleken till er är stor ska ni veta.
Min älskade häst som jag inte kanske har ägnat så mycke tid åt sedan Casper kom har jag funderat på vad jag ska göra med, har ju aldrig kunnat sälja henne eller så.
Men det är dyrt att ha häst och känts lite som att kasta pengarna i sjön...
Jag ska satsa....
Så fin hästen är nu har hon aldrig varit :D
Jag är såååå stolt och lycklig.

Nu jävlar händer det gerjer ska ni veta.
På träningen idag var hon så fin, hon börjar få överlinje och är jätte fin.
Min älskade häst, säljer dig aldrig!!!!!!!
Vad vore livet utan dig?????
Vi fick våran första rosett i söndags, viserligen bara 70 cm men åndå :D
Lycklig så jag nästan fick tårar i ögonen var jag.

Varit och handlat presenter till casper idag :D
Hoppas han blir glad.
Fatta att han fyller 2 år på söndag!!!!!!!!
Tårtan är beställd - blev en Musse :P

pokonis

No comments: