Oct 26, 2010

Hej där :D

Jag ska inte skriva att jag är kass på att uppdatera för det är jag verkligen :P
Men varken tid eller motivation till bloggen har funnits.
Vi får se om jag lyckas bättre i framtiden.

Blev glad idag för Caspers vinteroverall kom och den passa :D

hade även beställt vantar och en mysfleece!







Han kommer bli fin i vinter, har även en till Didrickson overall. En mörkblå med oranga detaljer!

Inte bara Casper kommer bli fin i vinter, även jag!!

Hade sådan beslut ångest om vilken färg, men det blev en blå :D

Så nu är vi redo för Vintern hi hi

Casper var hängig tidigare idag, men nu tycker jag han är bra!

Tänade för Cicci H idag och gud va fin G var. Hon blir bättre och bättre. Trodde hon skulle bli lite piggare när vi bytte foder eller la till ett annat! Men det har hon inte blivit än :D

Så nu rullar livet på och jag är lycklig!!!!

pussss

No comments: