Feb 8, 2012

Hamilton och Tankar!

120208
Var till Eva och Ludde på besök idag och det var mkt trevligt :D
Alltid lika trevligt att umgås med Eva, vi förstår varandra!
På em åkte C till mormor och jag och älsklingen gick på bio.
Blev även en fika på mingel&bar.
Vi såg Hamilton och den var super :D

En gravid kvinna som jag tänker just nu väldigt mkt på saker och ting.
Senaste tiden har jag haft lite små panik att magen lixom blivit lite mindre, men googla på det och då stod det att tarmar osv hittat sina platser och då blir det lite lugnare där inne :)
Så jag oroar mig i onödan!
Har en/fler vän/vänner jag håller på att tappa känns det som.
Kan bero på mig eller de...de vet jag inte!
Så synd fanns ju alltid vid varandras sida och nu känner vi knappt varandra :/
Men så kanske det blir när man blir äldre...
C blev lovad en sak men fick inte den. Det gör mig ledsen!!!
Men vaffan har ett drös underbara människor runtikring mig så varför bry sig???????

Mor & far var och lämnade C i kväll och min far var väldigt upprörd.
ni som känner min far vet att det sällan händer.
Men för ett x antal år sedan tog vi upp 5 skåp till stallet för i våran stalldel  var det 5 hästar.
vi flytta  G till en annan del, men hade "vårat skåp" kvar!!!!'
tyckte lixom vi kunde ha det för att det var ju vårat....
Martina hade ett skåp i klubbis, men på ngt vis så blev hon av med det.
Då fick hon skåpet upp i stallet att ha sina ridgrejer i.....
Men nu tar man av henne nyckeln :O
Pappa var väldigt arg och sa att vi skulle ta bort alla 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag älskar Fältis och det är som mitt andra hem, men vad händer?
pusssipussss


No comments: