Feb 23, 2012

wihoo :)

Wihoo vad det lever om i magen :D
Bara dessa tre senaste dagarna har det börjat hända grejor!!!
Var och köpte en babykorg som bästa pappa ska hjälpa mig att fixa till.
Den kommer bli super fin när den är klar och jag ka säga att det blir mkt mkt billigare än den på Barnens hus för 1800:- :P

Ang G's träning idag....
Hon var super duktig och gjorde så gott hon kunde.
Sen att hon aldrig har fått lära sig att hoppa rätt är ju inte hennes fel.
Cia kommer göra ett kanon jobba med henne och det känns super.
Finaste G fick många fina ord av Cia :D
Men det känns så lonade att jag själv längtar tills jag får hoppa lite i höst!!!

Casper är nog världens underbarste...kan få mig på toppen humör jämt :D
- Mamma jag älskar dig jätte mkt :D
Hur varm blir man inte då???

pusssipusss

No comments: