Feb 3, 2012

120203

Hej februari!!
Nu är februari här och den 13 ska vi få gå på det riktiga ultraljudet :D
Längtar!!!
Denna vecka har bestått av natt jobb tis-tors. så nu är man lite mörr ha ha
C har fått varit ledig idag och det uppskattas :D
Vi har haft morronmys och nu är man på topp!
Ska till stallet och rensa ur pärlans prylar och se om ngt kan säljas på söndag!!!
G fick vara med på hoppspec i går och det hade gått bra :D

Tror och känner på mig att dettta kommer bli super för pärlan.
tur att jag har bästa Kelly! Skulle jag göra utan dig??????????????????
På söndag ska Cia rida och jag ska försöka hinna med att filma. så får ni se hur fint det går :D

Börjar visst bli lite förkyld :(
hoppas det går över snabbt!
Ska lura med mig älsklingen till barnens hus snart, vill kolla på vagnar!! hihi

pussss




No comments: