Jan 30, 2012

120130

Vilken mysig dag jag och Casper har haft!
Först hade vi en liten mys morron. Sen åkte vi hem till Maria där det blev lite fika.
Grattis till henne som fyllde 25 år förra veckan.

Sedan åkte vi hem till Jenny där var Eva,Sofia,Ange och Eve. plus barn :D
Det var trevligt.
Sen hem och fick sällskap av Kelly, Robert och Felicia.

Sist men inte minst åkte vi till stallet. Robert hade G på dressyren och det gick riktigt bra.
Men fy sattan vad jag saknar att rida. Men att vara ute och pussa på bästa G är mkt värt.
Har koll på henne och beröm till bästa Kelly som städat och gjort fint :D
Precis så jag vill ha det!!!!

Har känt lite rörelser i magen och hoppas på att sparkarna ska börja snart :D
Om 2 v är det dax för ul. Som jag längtar. Men ska man ta reda på kön???
Ser inte mig själv som mamma till en flicka, varför vet jag inte!
Men bara vi får ett friskt barn så blir jag glad.....

stal ngn bild på finaste tjejen från



Bara älskar dessa bilder på Casper!!!
Visst är han söt?

pusss

No comments: