Jan 25, 2012

120125!


Denna bild är nästan 3 år gammal!
Tänk vad tiden går.... Kan i förstå att Casper har varit så liten???
Palle var väldigt ren på denna bild :P
Nu är han lite "gråare" hihi

Dagen har bestått av jobb 11-19,30 jobba lite övertid :P
Kunde ju inte lämna mina kollegor mitt i skiten inte.
Men tror inte jag gjort ett bra jobb idag :/
Tankarna har varit på helt andra ställen. Började dagen med tårar...
Men nu j*vlar ska jag ta tag i alla negativa saker.
Ska f*n må bra jag åsså!!!!!
Gravid och lycklig vill jag vara.
Fast graviditeten är jobbig i sig. Men tänk att vi ska få en lite bebis :D
Känns fortfarande väldigt overkliget.
vill att det ska börja leva om riktigt ordentligt i magen...för känns ju bättre då!
Desssa första veckor är mindre kul då man går och oroar sig för den lilla hela tiden!
Men vi ska fixa detta!!!!

Men nu ska jag först och främst se till att må bra...det är jag värd :D
Tack till er som finns och ställer upp!

pussss



No comments: