Jan 24, 2012

Inte lätt att vara gravid!

Det är inte lätt atta vara gravid...jag som trodde det ha ha till mig.
Jag mådde super hela graviditeten när jag vänta Casper....
Denna gång inte alla så bra :/
Men är ju underbart att det växer en lite krabat i min mage :D
Ett tag trodde jag att det lixom var kört!!!
Men så var det inte.

Mår så illa att jag inte kan rida! När jag rider blir jag som åksjuk och det suger :/
Pröva rida lite i söndags och skritten gick super... men inget annat!
Kände av ryggslutet och illamånadet när jag som ens försökte trava.
Skruttfia till häst behöver dressyren för annars blir hon olydig....
Hon som varit så fin i slutet av året!
Cia ska rida på torsdag och det ska bli riktigt spännande att se :D
Hoppas det går bra och att hon vill rida typ 1 ggr / vecka.

Jag har ju börjat kika runt på lite vagnar och hoppas kunna hitta en bra beg.
Skulle ju kunna köpa en ny liggdel.
Är dy dyrt med vagn ju!
Men vill ha en med vridbara hjul i fram, för vi har ju en scooter att använda om det blir en hård vinter!
Längtar lite efter att ta fram bebis sakerna igen...
Attans att man sålde amingskudden, babysittern, mobilen över spjälsängen....
Ngt riktigt skötbord hade vi inte!
Men har ju tid på oss att skaffa!
Men tiden går fort... knodden kommer om ca 24 veckor :D

Pusss

No comments: