Jan 16, 2012

Måndag...

Ny vecka och nya tag!

Men idag kändes väldigt negativ :/

Jobba natt i går och J blev sjuk. Stackaren åkte på magsjuka. Tur att jag har världens bästa föräldrar...

Casper fick sova hos dem. Åkt dit i morse och det hade gått bra.

Vart ju tvungen att byta pass och ta 11-19 så jag kunde ha Casper...

Men fy så lång dag det blev.

Pappa var snäll och hämta  Casper på dagis.


Jag är så ledsen  att jag inte kan rida :/

Men det går bara inte.

Men i morgon blir det mys dag med Kelly och älskade grå.


Jag är nu gravid i vecka 15. Hjälp vad tiden går...

Har börjat känna av svanken vid tunga lyft eller liknande :/ super tråkigt... Men bara att gilla läget!

Hoppas inte på foglossning, men känns ju som at denna graviditet är mkt  värre än första.

Ni som har flera än 1 barn hur var era graviditeter???

nu sova så man orkar upp i morgon.


Puss


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 comment:

Hannah said...

Min första med Elric var värst, jättemycket foglossning och illamående från hell!!, Tyr var mildare, både med illamående och med ont, men på slutet väldigt tungt. Med Zedd hann jag inte med alls :D mådde nog bäst med han tror jag så för mig har det varit lite tvärtom, alltså dom flesta säger och verkar ha det jobbigare för varje graviditet, den första lättast och sen värre :D

Hoppas du mår bättre snart gumman. kram