Jan 9, 2012

vänskap

Har varit en bra dag idag.

Casper är frisk :)

Vi har haft en mysdag.


Blev även en tur till stallet där jag fick det glädjande beskedet att Elina ska köpa Silken.

GRATTIS GUMZ DET FÖRTJÄNAR DU!


Men en tanke som kommit över mig i kväll eller har haft den några dagar är vänskap.

Hur vet man vem som är ens vän?

Trodde jag var säker på en person...

Men nu vet jag inte :/

Jag trodde jag kunde räkna med den, men även att den personen kunde lita på mig!

Men vad vet jag... Kanske vi vuxit i från varandra.

Men jag har massa underbara vänner, även sådana jag sällan ser och det är synd.


Ska ta tag i detta och umgås mer er underbaraingar :)

Ska man vara hemma hela sommar plus mkt längre behövs vänskap.


Natti natt


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

Kells said...

Du vet alltid var du har mig bästa du <3

Eliina said...

Tack bästa! :)<3