Jan 26, 2012

120126

I dag har det varit en bra dag :D
All negativitet är borta. Men fy så ledsen jag har varit.
Men nu ska jag tänka på mig själv så kommer detta bli kanon.
Lillen i magen har guppat till lite och det känns bra...
Så här tidigt så kan man ju inte riktigt känna de dära sparkarna och ibland blir man orolig.

Måste berätta om hur det gick när Cia red.
Kan bara säga en sak :D
Det gick super!!!!
Var så stolt över min lilla tjej som skötte sig och var så glad över att få jobba.
Cia tyckte hon var positiv och ville mkt!
Så nu kommer hon rida ca 1 dag i veckan och jag tror det kommer hjälpa oss så mkt.
Hon sa så bra saker åsså...
Attans att jag inte kan rida själv för grymt vad taggad och inspirerad jag blev!
Fy satan vad duktig hon är!
Så nu har vi planer för lilla G och stora förhoppningar på denna vår.

pussss och go natt!!!

No comments: