May 8, 2012

120508

Hej!
Jag är ganska kas på detta att blogg...vet lixom inte vad som händer :/

Var på stan en sväng innan jobbet idag och finns jätte mkt fina sommarkläder till C.
Så när lönen kommer ska det handlas lite iaf :P
På torsdag ska dom komma och fixa våra skåpluckor i köket :D Som jag har längtat!
Sen ska pappa hjälpa till att måla och tapetsera så det kommer bli jätte fint! Är även sugen på att köpa vita köksmöbler :D
Våra nya tapeter är super fina! Så När bebis kommer så ska ni få komma på fika i vårat ny kök haha

I går fick jag sådan panik och ångest...
Vad ska jag göra med G i sommar? Har haft sådan hjälp av bästa Kelly, men nu fixar hennes knä det inte längre. Jag och G kan bara vara tacksama för den tiden hon hjälpt oss...
Så nu är det bara att ta sig vidare!
Nu kanske många undrar om jag ska sälja henne.... där är svaret nej!!!
Jag ska hitta en bra lösning på detta och ser redan nu ljusare ut!
Det negativa med fältis är ju stalltjänsterna.. visst kan jag sälja dem men är f*n inte värt 500:-
Har ju redan kämpigt med stallhyran på 2200!!!
Jag vet att det kommer bli kämpigt med häst som 2 barnsmamma...
Men G är ju en del av mitt liv! En viktig del...
Så vi får se hur det blir! Återkommer om ni är nyfikna!

pusss

1 comment:

Kelly said...

Älskade du ! <3 du ska veta att det här var ett väldigt tufft beslut för mig, G betyder så otroligt mycket för mig, och kommer alltid att göra det ! jag ska försöka lösa detta och kan bara hoppas på att mitt knä blir bättre, för jag vill inget annat än att fortsätta rida grållsboll <3