May 30, 2012

120530

Hej!
Tror det bästa beslutet ang lill Grå är fattat :)
Känns bra med Hannah och blir såååå glad när jag läser hennes blogg
Hannas blogg
Känns som att jag kan andas ut på den fronten och det är en skön känsla.
Visst längtar jag som sjutton tills den dag då jag själv kommer kunna rida lite...Men Hannah gör ett super bra jobb med G och jag litar till 100 % på henne!!!!

Bebisen sparkar på och har det bra inne i magen :D
Fick träffa på 2 undebart gulliga små tjejer idag som var 3,5 v resp 5 månader!
Hur fina och gulliga som helst. Fick även känna på att hålla i en lite bebis och det var en fin känsla.
Längtar tills våran lilla sessa kommer nu :D

Casper och jag har bara myst hemma här de 2 senaste em och det har faktist varit skönt!

Ska även berätta att jag fick graviditetspenningen beviljad så nu behöver jag inte jobba så mkt. Men tänker nog jobba de passen jag har iaf!

pussss

No comments: