May 17, 2012

120517

Började dagen med lite morron mys med C.. är aldrig fel!
Så skönt att slippa stressa på morronen. Började ju kl 11 och C skulle till mormor & morfar.
Så vi kunde tat lite lugnt... annat blír det i morgon då man börjar 7,30 :P

Sen vart det jobb och ingen bra dag där för mig :/
Höll faktist på att börja gråta idag... gick och andades inne på kontoret och lugna ner mig.
Men kändes inte oki lixom...
Kanske skulle vara hemma hela tidne tills det att pyret kommer...
Men det vill jag ju inte heller, vill ju tjäna pengar innan mammaledigheten.
Men spelar så stor roll med vilka jag jobbar, visa tänker lixom inte på att man kanske inte är lika stabil och duktig som innan graviditeten :/
Tråkigt att man ska behöva känna så!

Men nu är det inte så långt kvar....
Men skrämmer mig lite att det går så snabbt, snart är hon här och vi blir 4 i våran familj!
Fortfarande lite saker kvar.
Hoppas verkligen man fixar att vara 2 barnsmamma.....
Har ju världens bästa sambo så ska nog inte bli några problem.
Men är ju svårt att föreställa sig hur det kommer bli!
Tror Hon kommer kring den 10 juli...
Ngn som vill gissa???

Hannah och Kelly har gjort det!!!!

pussss

No comments: