Aug 30, 2012

Hej!
Dagarna går och Alice växer. Casper har börjat på dagis och det har gått super :D
Tror han tycker det är jätte skoj att vara med sina kompisar.
Känns super kul när vi kommer dit och dom säger att dom har saknat honom!!
Det går kanon att lämna :)

Jag är glad att jag har tagit kontakt med Angelica för det känns super kul att träffa henne och lilla Dejan. tänk vad kul dom kommer ha med varandra om ngn månad.
nu har dom inte så mkt utbytte av varandra!
Jag hoppas även att Johanna och jag kommer kunna ses och umgås snart.
Tänker på dig gumman <3 p="p">
snart fyller alla år ha ha
nästan iaf
Mamma 10 sep, jag 13, Casper 19, pappa 30, Elin 1 okt och anders 15 okt!!
Lika bra att ta alla på en gång haha

Bjuder på en bild på Casper när han var lika gammal som Alice... lite lika är dom :)



No comments: