Aug 25, 2012

120826


 Hejsan :)
I fredags fick Alice konstiga utslag på kroppen.
Vi var till hc och tog massa prover, hon var sååå duktig min lilla tjej.
Blodprov osv.
Men dom hitta inget på henne, så det kan vara värmeutslag.
Men i dag ser hon jätte fin ut.

Var även till stallet och tog hand om pärlan i fredags. Som jag har saknat det och kommer sakna det.
Men bara att inse, men 2 barn och en av dem bebis så kommer tiden inte räcka dessa månader.
Lösningen är den bästa :)
Funderar på att köpa klipp kort så jag kan rida lektioner... eller om jag ska kolla om det fins plats i ngn dressyrspec.
Men vill ngn testa rida lite olika hästar :)
Så ska jag ta tag i körkortet!!!
Ska nog boka teorin i veckan :D

Helt underbart hur underbara vissa människor är!
Finns några som har en speciell plats i mitt hjärta.
Funderar på att gå ut å ta ett glas vin ngn helg snart...ngn sugen att följa???

pussss


No comments: