Aug 5, 2012

120805

Alice har haft lite magknip, jag var orolig att hon har fått kolik!
Men kolik så skriker dom nog mera. Men jag blev orolig iaf...
Hon skriker inte så mkt och sover som hon ska. Googla på det och då stod det att om man har semper så ska man prova NAN HA.
Fick tag i det i går och hon har nu ätit några mål av det och magen verkar komma igång :D
Hon är dessutom mkt mkt gladare!!!!
Så håll nu tummarna att det fungerar.

Jag blev arg/ledsen på Johan idag. Lite less kan man säga...
Men förskte säga det jag vill ha sagt och hoppas han fattar!
Är inte så bra på att säga vad jag tycker och känner utan går och tänker på det länge så tillslut mår jag dåligt :/ Men nu hoppas jag det gick fram!!!!!!!!

Var till Älvkarleby med svärmor & Emelie ich barnen idag.
Mkt trevligt att få komma ut och göra ngt annat :D
Alice sov hela tiden och C skötte sig exemplariskt. Blev nöjd när han fick åka karusell :D

No comments: