Sep 11, 2012

120911

Dagarna går så fort.
I går fick jag åka ambulans med Casper då han fick feberkramp igen. säger då det... fy sjutton....
Ni föräldrar som inte varit med om det hoppas jag ni slipper. Värsta jag varit med om, så ska C få det 2 ggr!!!
Men så tacksam att Kelly var här å hjälpte mig ringa ambulansen och ta hand om Alice.
Även ett super tack till mina underbara föräldrar som hjälpte till ♡♥♡♥♡♥♡♥

För ca 2 år sedan kanske tillåmed lite längre så började du hjälpa till med min älskade Grållan.
Inte trodde jag då att jag skulle få en sådan underbar och fantastisk vän ♡♥♡♥♡♥
Kelly,Du ska veta vad du har kommit att betyda för mig och mina barn.
Finner inga ord att beskriva hur viktig du är för mig, hoppas du vet det ♡♥♡♥

I morgon ska Alice på läkar besök. ska även bli kul att se hur hon ökat i vikt å längd! Jag gissar på 5000 å 58 :)
pusssss

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments: