Sep 27, 2012

120927

Gud vilken tråkig bloggare jag är :P
Men gör så gott jag kan....
Just nu är jag så glad att jag har J och barnen i mitt liv.
Tänk att jag skulle hitta ngt så större än hästar, det trodde jag inte.
Trodde iof inte att jag skulle ha 2 barn innan 30 heller :P
Men se hur det kan gå :D

Kärlek och vänskap är det samma sak? Dum fråga... jag vet...
Men det är ju ganska lika iaf!
Jag vet att jag har tabbat mig med många vänner, varför vet jag inte!
Men jag ser mig nu som en helt annan person än för några år sedan.
Det finns några relationer jag skulle vilja rädda....
Men några verkar det inte vara ömsesidigt med. Så jag försöker umgås med gamla och nyfunna vänner jag inte umgåtts med på ett tag.
Det är ju kul att så många fått barn i år :)

Bjuder på en bild när Casper var ungefär lika stor som alice är nu!




No comments: