Sep 24, 2012

120924

Hej alla :)

Dagarna går och går, känns som att man skulle vilja dela sig på 2 för att hinna med!
Har jordens underbaraste familj och älskar dem sååå mkt.
Johan är mina kärlek och tänk vad vi hunnit med på snart 5 år :O
Allt gick kanske lite fort i början, men jag vet att jag har hittat mitt liv kärlek!
Finns massa saker vi inte kommer överäns om, men vi är tillsammans oslagbara.
Kommer ihåg första gången jag träffade och pratade med honom, jag var kär direkt :P
Det tog några veckor, sen var det vi :D
Så otroligt tacksam för det!!
Nu är vi här med 2 underbara barn.

I går fick jag äran att rida på Silken och det är en känsla som är obeskrivlig.
Jag har ju ridit i hela livet och känns kontigt utan det.
Självklart så saknar jag min underbara lilla häst, men hon har det bättre hos Jenny!
Blir ju inte så mkt tid över för mig, men tacksam för att jag för rida bla Silken :D

 
oxox

No comments: