May 27, 2013

Helgen som varit och idag!!

Oj vad kass uppdaterad. 
Men men ibland är det annat som kommer ivägen :P

I lördags så red P och jag våran första lektion, dressyr för Linda Nyström och jag är så imponerad av hästen mig själv :)
Super nöjd med Linda som tränare och jag tror att hon kommer kunna hjälpa oss och komma dit vi vill. 
Då jag frågade ngn annan innan och fick Inge gehör...
Men detta kommer bli kanon.
Vi la alla vikt på basis och det behövde vi bägge. 
Min sits och hanställning och övergångar. 
Jag är nöjd och super taggad till nästa gång ;)
Kanske kan få med ngn som kan filma!
Kan jag vara kul att jämföra med.

I går vara vi i forsby hos Johans föräldrar där vi grillade och hade trevligt.
Red sedan ut en sväng på kvällen och blev mest skritt, hann träffa på lite trafik och det gick kanon,
Fick även höra att jag hade fin häst :)

I dag var barnen och jag lediga.
Blev en lunch med Jenny och jag saknar verkligen den tiden då vi umgicks mkt. 
Hon har funnits vid min sida väldigt många år och hoppas det blir flera.

Blev en visit i stallet och fick besök av Kelly :)
Blev lite frisering och beta gräs.

I morgon. Står jobb på schema.
Puss

No comments: