May 13, 2013

Helgen som varit 💚

IKan ha varit den bästa helgen på länge.
Lördagen så började vi med morgon mys barnen och jag. Sen tog vi det bara lugnt innan vi åkte hem till mor å far för att grilla.
Vädret var helt ok.
Senare åkte jag pappa caper Filippa ut till P. Där Filippa och jg tog en prommis med P i skogen!
Han var så duktig.
Åkte sedan tillbaka till Sätra och var ute och lekte med barnen.
Efter det åkte vi hemåt köpte Kina på vägen 👍

Söndagen så åkte jag till stallet innan jobbet och red ut. Vi möte ett tåg och han var så duktig.
Skrittade och travade. 
Men känslan då jag kortade tyglarna och fattade galopp... Då han för det perfekt och lyssnar på minsta vink från mig ja du... Obeskrivligt!!
Så nöjd över denna häst, han är bäst.
Får se hur det går att sko idag...

Jobba sedan 13-21.30.
Så han med lite mys med kärleken på kvällen då 💕



No comments: