Nov 25, 2014

hej hej!!

ja då var det dags igen... eller ja ni... jag trodde ju att Casper var frisk!
Men i går när mamma skulle hämta honom så hade han väldigt ont i sina öron..
Jag ringde 117 och blev hänvisad till hc...
Så idag var vi dit och dom undersökte honom.
Han har ngn typ av virus... en kraftigare förkylning.
Så nu blir vi hemma veckan ut för att bli FRISK!
Ipren och nässpray...
Så håll tummarna nu. Han var jätte duktig hos doktorn. gick kanon bra :)

Sedan när Johan kom hem åkte jag till stallet!
Blev en skritt tur efter cykelvägen och genom byn!
Kanon mysigt då P som vanligt skötte sig kanon :)
Underbara häst...

Jag ska göra allt jag kan för att lösa det, jag ska kämpa och jag ska klara av det!
Jag har ställt till det väldigt mkt för mig själv!
Men kommer fixa det, även om det känns lite hopplöst!!

pusssssss

No comments: