Nov 5, 2014

Onsdag 6 november!

Ja ni..
Att vara förälder är det bästa man kan vara :)
Jag älskar mina barn mest av allt.
Jag gör allt för dem.
Men i bland är det lite svårt att få ihop.
Stress och tidspress hör till min vardag.
Men idag är jag stolt...
Hann lämna barnen, åka till stallet, göra klart till 3 hästar +rida min egna innan jobbet 11. Kom dock ngn minut försent :P men inge  som dog av det.

Pikachu var jätte fiiiin  idag.
Red på banan. Hade ett litet hinder och fokuserade på att komma över och att inte vara rädd...
Det gick kanon och han kändes super fin.
Super kul att rida en häst som är fin och positiv varje gång :)
Han är bäst!

Vi är så olika du och jag.
Jag vet ej hur detta kommer sluta.
Kanske ska börja bette mig mera som dig!
Så länge du får som du vill är det bra...
Puss och kram

No comments: