Nov 4, 2014

Tisdag 4 november!

Känns sinnessjukt att skriva november! Men så är ju fallet... 4 november.
Tiden flyr i väg... hmmm 

Fick lite sällskap av Kelly och lilla D på våran tur.
Super kul med sällskap när man rider ut! Men min häst tycker om att vara först. Han surar lite när han får gå bakom  och tycker inte alls det är skoj..
Men  men allt är bra att träna på!

Blev en tur runt ängarna och även lite galopp efter rak sträckan. Typ bara dör det går att galoppera.
Men gör inte så mycket för jag föredrar en mysigt skritt tur.
Men vara super skoj och verkligen kul att galoppera full fast!ha ha herre gud va ha  kunde springa Pikachu. Har lixom inte kommit upp i den farten han gjorde idag när vi varit själva!
Väl tillbaka i stallet så var det dax för vaccination.
Det fick kanon :)
Han är ju fantastisk min lilla häst.
Vad vore jag utan honom???

Sen blev det lite mys med barnen och hann även med senaste avsnittet av Så mycket bättre. Riktigt bra måste jag säga.

Har en tanke eller rättare sagt massa tankar som far i mitt huvud.
Jag vet ej hur jag ska hantera denna situation...
Men ger det några dagar så ser vi vad som händer!

Pusss

No comments: