Oct 6, 2009

HEJSAN!

Nu har det varit bloggtorka för min del...
men har inte haft tid lr ork :(
Varit lite låg den senaste tiden, vet inte varför...men tror att det varit för lite häst i mitt liv.
Ska ta tag i det :D Pratat med Johan idag..efter att jag gråtit lite gran!
Då jag bestämde att jag ska ta mig minst 2 dagar i veckan att rida!!

Annars så är jag j*vligt lycklig nu..
Världens bästa son...världens bästa kille... underbara vänner...kanon häst....
vad kan jag mera önska mig??
Jo en ny lägenhet ååå vi får nycklarna den 23.e :D
Ska bli så skönt!!!!
Å väldigt kul att inreda den!!
Nån som har ngt förslag och inredningstips???
Nån som vill hjälpa till kanske?? hi hi
Blir ju knäpp nu när man går på typ Ikea..vill ju ha massa saker ju :D

Nu ska jag mysa med min stora kärlek <3
Lillhjärtat <3 mitt har somnat för ett tag sedan!!

puzzzzz

No comments: