Oct 25, 2009

Oj vad mycket som händer!

Hejsan alla!
Nu har det varit lite bloggtorka igen från min sida!
Men inte lätt att hinna med allt.....
I fredags så hämtade vi nyckeln till den nya lägenheten! Oj oj vad bra det kändes :D
Sen åkte vi till flugger för att låna hem tapetböcker!
Men herre gud det var ju inte lätt inte!!
Ni som vill får komma förbi när vi är klar och kolla in resultatet!!!
Blir ju inflyttningsfest vill jag lova :D
Så nu sitter man vid datan å kollar in Jotex osv....
Vill ju ha massa nytt ju!!!!

I veckan var det 2 årsjubileum för mig å Johan <3
De har varit de 2 undebaraste åren i mitt liv!!!!!!!!

Så idag tänkte jag lära mig spakla å lite sådant hi hi hi
pussen

1 comment:

jenny said...

jaa..den va en riktig hit :)
Jag måste få komma förbi å kika när ni fixat klart!! :) <3