Oct 18, 2009

söndag

Känns som att dagarna bara flygger iväg...
hmmm!
Lill killen min är över 1 år nu oj oj! Han har blivit så stor på så kort tid ju!
händer verkligen mkt nu....
Han försöker göra sig förståd på alla sätt och vis. han är så duktig :D

Efter mitt besök hos frissan blev jag kanon nöjd :D
Känner mig så fin nu, var längesedan jag gjorde det!!

Jobbat fre lör och även idag 13-21.30!
Lillan har tappat en sko, fick tag i hovslagaren idag! Han kommer på onsdag, så han får softa lite några dagar nu!!

På fredag så får vi nyckeln till lägenhet, oj oj vad jag läääängtar!
Ringde på ett bord i går, men det var sålt :(
Ringde även på en vagn, men oxå slåd :(
Men turen vänder nog snart får vi hoppas!!!

I går så var det dop för Edwin! Hon var så duktig lilla killen.
Känner mig hedrad som är gudmor :D

Vad skulle jag ta mig till utabnn Johan & Casper <3
Ni är mina älsklingar och jag älskar er

No comments: