Oct 13, 2009

tisdag!

2 dagar liggande i soffan...ååå vad trist!
Men vad ska man göra när man knappt kan gå??
Hoppas verkligen att han hjälper mig imrgon!!!
Jag vill ju kunna leka å busa med min lilla busunge ju.....
Casper tycker mamma är jätte tråkig nu ju!!
Jag och jenny som ska börja rida i morgon...onsdagar 17.40 blir våran tid de kommande veckorna :D ska bli grymt kul...precis som gammla tider!!
vi kanske kan klämma in Mc oxå hi hi

Fick besked om att mitt paket har kommit som jag har beställt!
Men mitt leg har visst gått ut..ooops!
Men jag kanske får hämta ut det ändå??
Testar i morgon!!!
Kan ni gissa vad det är???

satt och kikade lite på börjes memsida! nu när man ska bli lite mera aktiv när det gäller ridningen så lär vi ju förnya oss lite :D
Pärlan vill ha reflexer oxå!

Nu får vi c om Casper somnar isåfall blir det mys <3

No comments: