May 30, 2011

Kunde inte somna...

Trodde jag skulle kunna sova, men det gick inte :(
Funderat hela dan nu på vad som gör allt så jobbigt.
Men vet fortfarande inte vad det är...
Känner mig bara så värdelös nu.
Casper är min solstråle som alltid gör mig glad, så ska snart gå och hämta honom.
Men vill ju inte att han ska se mamma ledsen.

Jag har världens bästa och underbaraste föräldrar som verkligen gör allt för mig, skulle vilja fira ngt för dom som visar hur mkt dom betyder! Men vet inte vad...
Dom betyder så otroligt mkt för mig.
Mina vänner vet jag vilka som betyder ngt och hoppas ni vet vilka ni är.
Jag är en super stolt mamma till den underbaraste lilla killen som finns, men en bra mamma vettefan om jag är.

Jag ville så gärna ha ett syskon till Casper, men blev inte som det var tänkt :/
Tänk om jag inte kan få fler barn, känns ganska hopplöst nu.
Men jag ska uppskatta det jag har!
Men lite jobbigt nu när det verkligen är babyboom.
Fast våran tur kanske kommer, vem vet?!
Vet inte vad jag ska göra med mitt liv, ska jag kanske byta jobb. Fast man ska våra glad att man har ett!
Men kan ju inte påstå att jag känner mig uppskattad.

Har världens bästa häst, som jag inte ger den tiden jag skulle vilja! Men har världens bästa brudar som hjälper mig.
Har många ggr funderat på att sälja, men det kommer aldrig hända. Älskar den gråa fröken alldeles för mkt.

Älskar min Johan så mkt och ett liv utan honom vet jag inte om jag skulle klara av!
Men känns som att jag gör allt fel....

Hoppas det går bra på jobbet i kväll, fast känner ingen lust alls att åka dit.
Nu hoppas jag på en bättre dag i morgon! Pusss

No comments: