May 11, 2011

Mitt liv,mitt allt min älskade lilla skatt!

Min son är mitt allt, jag gör vadsomhelst för honom.
Så lycklig och glad han gör mig går inte att beskriva i ord.
Kan inte fatta att han. börjar bli stor, nyss var han så liten.
Att vara mamma är helt fantastiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle fixa det, men tror det går ganska bra :D
Gör så gott jag kan. Visst har jag fel och brister, det har väl alla? Men jag älskar Casper och gör allt för att han ska vara lycklig och må bra!

Men visst är der konstigt hur människor kan komma in i ens hjärta och verkligen komma in djupt?  Då pratar jag inte om Casper för han har centrumplatsen.
Men nära och kära som betyder ngt.
Jag har några som betyder ngt extra för mig. Ni vet vilka ni är så hoppas ni tar åt er!

Nu ska jag sova... en dag på jobbet i morgon igen.
Pussipuss


No comments: