May 24, 2011

Min stackars lilla älskling....

Hej!
Nu kan jag inte påstå att jag varit aktiv
bloggare :/
Men hänt så mkt saker.....
Jag som knäppt lite kort som jag tänkte dela med mig av, men jag får ej in dem på datan!!
Johan får hjälpa mig senare!!!

Hemma med Casper igår och idag, ser ut som att vi blir hemma hela vecka :(
Han är förkyld och har iochmed det fått virus, som har blivit blåsor i hans mun!!
Jag lider verkligen med honom, min lilla kille.
Han är duktig och kämpar på, men han har ont. Ingen sugen att äta.
Dricka går bra i sugrör....

I går spendera ag dagen med att sitta i telefonen och prata med 1177 och Hc om vartannat!
Fattar inte vad som ska vara så svårt????
Jag menar är det inte bara att ge en en tid? Till slut fick vi komma till södertull....
Man blir ju så orolig. Men vad doktorn där sa att det var så var det ett virus.
Det är det som framkallar blåsorna, så nu blir det alvedon och aftamed.
Men nu har han fått i sig en macka och youghurt!!
Men det var inge kul när han vaknade 06:00 och skrek och grät till 07:15.
Min lilla kille som alltid är så glad....
Men smörjde han med aftameden och senare lugnade han sig! Men stackaren hade ju ingen ork i kroppen :( men nu har han ju som sagt var ätit och druckit.
Så nu väntar vi på att pappa ska komma hem!

pusss

No comments: