Jul 1, 2011

HEJ :D

Försöker få in smileys på bloggen, men fungerar juh inte :/

Denna vecka har innehållit jobb,stall, mys med Casper, jobb, stall, mys med Casper!
I måndags hade jag besök av några av dom bästa!

I tisdags tränade jag dressyr för Cicci, hjälp så bra det gick. Nu taggar vi dressyr tävling den 28 augusti :D Ser ut som att det blir LB:0 :P
Vad det är för program vet jag inte riktigt....
Hade ju kunnat rida LB:1 eller LA:1, men B:1 fannns inte med och A:1 blir nästa gång!!

På onsdagen var det markarbete för Sara E.
Det gick så bra och jag är fortfarande glad efter den träningen :D
Vi hitta känsla och harmoni :D Grålls var lung (mestadels).
Jag kommer om jag får fortsätta träna för Sara.

I går var det träningarn aför Peter Eriksson och var där och kollade.
Fick intrycket att träningarna var bra. Nästa gång vill jag vara med :D
Blir träningar för honom idag oxå, så väntar bara på Fanny och Emma så ska vi åka ut!!

ska försöka uppdatera mera :D
pussipuss <3

No comments: